All around me are familiar faces

Nej alltså nu får jag ge mig, på riktigt. Nu ska jag stanna på den här bloggen och inte hålla på att byta och så hela tiden. Den här gången ska jag stanna, for real. Jag vill verkligen komma igång med bloggandet, därför valde jag att byta blogg och få en "nystart" igen, känns mycket bättre med en ny och tom plats. 
 
Jag vet dock inte riktigt vad jag vill rikta in mig och och skriva så det får väl bli lite allt möjligt tills jag kommer på det. Jag ska i alla fall försöka ta nya bilder med kameran nästan varje dag så att det blir lite fina bilder här, och inte bara gamla eller mobilbilder. Jag ska försöka hitta på lite roliga inlägg så får vi se hur länge jag håller mig kvar här. Jag hoppas att jag inte kommer byta mer, för nu trivs jag.
 
Jag ska byta ut headern till någon bild, men jag hade ingen nu för jag ska ut och ta lite bilder någon dag.
 
Life, Photos | |
#1 - - linah:

åh så fin!

Svar: Tack så jättemycket vad glad jag bli!!
Ellen Liljegren

Upp