Nu är allt vi har och ingenting blir kvar

Okeeeeej, vet inte hur man gör det här längre, men jag kör ändå. Tänkte att jag ska komma igång med bloggandet igen för jag har tagit en hel del bilder och jag lär väl ta många fler nu under sommarlovet. Det har hänt så himla mycket så jag vet inte ens om jag orkar skriva allt, men jag tänkte att jag i alla fall kunde visa tre bilder som jag tog på Emilia och Goldini en dag då det var jobbigt varmt men det gjorde inget för jag fick känna lukten av hästar och även träffa en vän. Jag kan typ inte det där med att fota hästar eftersom att jag inte har gjort det på väldigt länge nu, men en del bilder blev helt okej så njut nu för jag har faktiskt försökt få bra bilder. Själv så älskar jag sista bilden så mycket energi typ?? Aja nu ska jag sluta skriva och fixa lite fler inlägg höres!
Life, Photos | |
Upp